Tullinge GF
Gymnastik
Välkommen till vår hemsida!

Köp och sälj

Byt, köp och sälj gymnastikkläder i TGF:s Facebookgrupp

Gymnastik

Är du intresserad av att börja med oss?

Incidentrapportering

Här kan du rapportera olyckor eller händelser som bryter mot föreningens värdegrund

Viktig information angående bildpublicering på sociala medier
2024-03-07 20:41

Styrelsen har blivit medveten om att bilder på våra gymnaster har dykt upp i sociala medier utan tillstånd från deras vårdnadshavare. Vi vill vänligt påminna alla medlemmar och vårdnadshavare om vikten av att respektera samtyckesprincipen när det gäller att publicera bilder från Tullinge GFs evenemang där våra gymnaster är involverade. Om samtycke inte har givits, ber vi er att avstå från att publicera bilder och att ta bort eventuella bilder med gymnaster från sociala medier. Tack för er förståelse och samarbete.

Valberedningen söker just dig!
2024-03-01 18:30

Hej,

Vårdnadshavare, ledare och andra engagerade i Tullinge gymnastikförening!

Vi behöver ER hjälp!

Årsmötet närmar sig och vi behöver fylla på i styrelsen. En komplett styrelse är ett krav för att kunna fortsätta driva vår förening.

Dessa poster avgår och vi behöver ersättare:

En ordförande till styrelsen

Två ledamöter till styrelsen  (intresse för ekonomi eller truppgymnastik är ett plus)

Två suppleanter till styrelsen

Eventuellt en revisor (deltar ej i möten)

En revisorsuppleant (deltar ej i möten)

En till person till valberedningen

Styrelsemöten hålls ca en gång per månad.

Vi kommer börja ringa runt till alla för att ge mer info!

Men vänta inte utan vet ni redan nu att ni är intresserade eller har frågor så kontakta oss så fort som möjligt.

Elizabeth San Martin 070 4823322    eliluna_carozzi@hotmail.com

Caroline Ceylan   070 4332343  caroline.ceylan@hotmail.com

Årsmöte i Tullinge GF 2024-03-26
2024-02-26 20:50

Tullinge GF:s medlemmar kallas härmed till årsmöte tisdagen den 26:e mars klockan 18:30 i Eklidshallen.

Årsmöteshandlingar

Vi söker passionerade ledare för våra barngrupper!
2024-02-07 09:40

Är du en förälder som vill göra skillnad och vara en del av ett positivt och roligt sammanhang? Då är det dig vi letar efter!

Just nu står vi inför en utmaning då vi behöver fler engagerade ledare till våra barngrupper. Vi tror på kraften av gemenskap och vill ge våra barn den bästa möjliga starten på sin gymnastikresa. Men för att göra detta behöver vi dig!

Som ledare hos oss får du inte bara möjligheten att forma och inspirera våra unga gymnaster, du får också en mängd förmåner på köpet. Vi erbjuder utbildning, föreningskläder och arvode för ditt engagemang.

Ingen tidigare erfarenhet inom gymnastik krävs - det viktigaste är att du har en passion för att arbeta med barn och att du är öppen för att lära dig nya saker. Vi tror på att alla har något unikt att bidra med och att varje ledare kan göra en stor skillnad.

Ta steget och bli en del av vårt fantastiska team! Kontakta Annika Frisk på Tullinge GF på

tullingegymnastikforening@gmail.com för att få veta mer eller anmäla ditt intresse. Tillsammans kan vi skapa en ljusare framtid för våra barn i Tullinge. Vi ser fram emot att välkomna dig!

Incidentrapportering via hemsidan
2023-10-03 19:17

För att bättre kunna fånga upp rapporter om olyckor eller händelser som bryter mot föreningens värdegrund har Tullinge GF infört en incidentrapporteringsfunktion på hemsidan.

Du hittar rapportformuläret på hemsidans förstasida, i listen överst på sidan eller direkt via följande länk: Incidentrapportering Tullinge GF.

Rapporteringsfunktionen är till för alla i och runt föreningen: gymnaster, vårdnadshavare och ledare. För att kunna följa upp inkomna rapporter är det viktigt att den som rapporterar inte är anonym.

Nyheter från våra grupper
Det finns inga nyheter..

Följ oss på Facebook
Stötta TGF via Svenska Spel